Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

På jeres hunts
(1 viser) (1) Gæst
Har du et spørgsmål, som du gerne vil have svar på mht. ghosthunting? Så skriv det her.
  • Side:
  • 1

EMNE: På jeres hunts

På jeres hunts 3 måneder, 3 uger siden #1424

Når i skal på hunts ville det vel være bedst at i kender hinanden godt og stoler 100 på hinanden, med hensyn til jeres samarbejde.. Derfor vil jeg gerne spørge, hvor godt føler i at i kender hinanden, og har i tillid til hinanden?

Jeg har set det klip fra midt vest tv eller hvad det var, hvor en af de kvindelige siger hun følte noget, og så så bliver spurgt om det er seriøst.. Det virker lidt useriøst, og jeg vil derfor anbefale at i stoler mere på hinanden, og ikke stiller spørgsmål tegn ved hvad de andre føler og oplever..

Det får jer til at virke lidt uprof, og det burde det jo ikke hvis i skal lave en tv serie.. Bare et lille hint og råd..
  • Evab
  • IKKE ONLINE
  • Pixelfejl
Sidste redigering: 3 måneder, 3 uger siden af Evab.

Sv: På jeres hunts 3 måneder, 3 uger siden #1425

Vi kender hinanden rigtig godt. Og vi stoler også 112% på hinanden.. Det er mig der siger, at jeg føler at jeg bliver skubbet.. der bliver ikke spurgt, om det er seriøst! for det er nemlig mig selv, der siger helt seriøst.. og det siger jeg kun fordi jeg bliver så overrasket over det.. og vi tager ALTID hinanden 100 % seriøse, hvis en mener at de oplever eller føler noget..
  • mmascha
  • ER ONLINE
  • Administrator
Det er da Deeeet

Sv: På jeres hunts 3 måneder, 2 uger siden #1430

det lyder bare som en drenge stemme
  • Evab
  • IKKE ONLINE
  • Pixelfejl

Sv: På jeres hunts 3 måneder siden #1441

Jeg har normalt lavet 'hunt' med min fætter som også er meget interesseret i det paranormale.
Vi stoler fuldt ud på hinanden når det handler om dette.

Selvom vi kun 'hunter' på et minimum/begynder niveau, så bliver det taget seriøst til sidste lyd/video er undersøgt.

et partnerskab der ikk kan stole på hinanden og tvivler på hinanden bør genoverveje om de har den rette partner. (man kan også 'hunte' alene, bare ikke så sjovt at dele erfaringen)
jeg ved de er her
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Thomas, Joan, mmascha, Harriet, Der Alte
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder