Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mærkelige ting på værelset.
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du snakke om alt paranormalt.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mærkelige ting på værelset.

Mærkelige ting på værelset. 3 måneder, 3 uger siden #1421

Igen var jeg på efterskolen, om natten og kunne ikke sove. Jeg var i dårligt humør og lå og prøvede, at sove. Klokken var nok 20 min i 1, da jeg hørte nogle lyde.. Rigtige tydelige lyde! Det lød som om nogle tabte noget på gulvet ca. 5 gange med ca 30 sek mellemrum. Først tænke jeg "nå, det var sikkert et eller andet, som røg ned" men da det så blev ved, blev jeg lidt "oh my.." jeg tænkte på, at vække min roomie, men på den anden side tænke jeg "hvorfor ikke bare lade det være som det er, og så tage den imorgen" og det gjorde jeg så.

Der sker generelt bare mærkelige ting på vores værelse efter vi har spillet ånden i glasset, og har fået vores beviser. Jeg var syg en søndag og kom ikke til skolen, men det gjorde min roomie, da hun gik ind på vores aflåste værelse stod hendes te kop midt ude på gulvet, vores største vindue var åbent, og tingene væltet ned. Flere har sagt, at lyset har haft tændt og slukket, og min veninde (vores nabo, som kan åbne en brænddør herind til) sagde, at hun, fredag aften, havde været inde og lukke vinduet pga. det trak, og at hun ellers ikke havde været herinde.

Sidste uge, var min roomie og jeg begge væk fra skolen, og da vi kom tilbage sagde vores naboer, at der var kommet bankelyde inde fra vores værelse af, ved min seng, hvor jeg har min hovedpude. Jeg plejer normalt, at banke til min nabo der, og det har vi gjort altid, men nu var der ikke nogle på værelset, og bankelydene kom stadig. Der var flere, som hørte det. De tilkaldte en lære, men han nåede ikke, at høre det.

Det var bare det jeg ville dele med jer.. Nu mest fordi jeg syntes det er spænende, at se hvad i svarer.
  • MMDA
  • IKKE ONLINE
  • Pixelfejl
  • Jeg tror på det mellem himmel og jord!
Er du ikke bange for dem, er de heller ikke bange for dig.
Følgende bruger(e) har sagt tak: ParanormalFamily

Sv: Mærkelige ting på værelset. 3 måneder, 3 uger siden #1422

Apropos "Ånden I Glasset" - er der ikke en vis fare ved at spille det spil, jeg mener at man kan komme i kontakt med ånder som vil en det ondt? Eller er det bare et skrøne?

www.religion.dk/artikel/379297:Spoerg-om...ge--aanden-i-glasset

Sv: Mærkelige ting på værelset. 3 måneder, 3 uger siden #1423

Jeg tror bestemt man skal holde sig fra "Ånden i glasset".Det er jo ligesom at tage pis på ånderne og fordi man gør det giver de igen af samme skuffe.Nogle ånder er bare ikke så flinke!
  • Gitte
  • IKKE ONLINE
  • Orb
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bjørnfort

Sv: Mærkelige ting på værelset. 3 måneder siden #1442

det lyder faktisk utrolig spændende

Jeg synes at det kunne være sjovt hvis i kunne optage det med en mobil eller noget og smide det herind på siden. Der er mange der er glade for at analysere lyd filer og videoklip. jeg ville gerne selv kigge på det også hvis det er. tag nogle billeder af de ting der er flyttet på og saml beviser så kan det være der kan komme en reel "hunt" på jeres skole
jeg ved de er her

Sv: Mærkelige ting på værelset. 2 måneder, 4 uger siden #1450

Ja, det var faktisk en meget god idé
  • MMDA
  • IKKE ONLINE
  • Pixelfejl
  • Jeg tror på det mellem himmel og jord!
Er du ikke bange for dem, er de heller ikke bange for dig.

Sv: Mærkelige ting på værelset. 2 måneder, 4 uger siden #1454

Ja, det er ikke så tosset.
jeg holder øje med om der kommer noget den løbende tid
jeg ved de er her
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Thomas, Joan, mmascha, Harriet, Der Alte
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder